Skip to content

Reklamace zájezdu

Reklamace zájezdu

Reklamace zájezdu

Dle občanského zákoníku má zájezd vadu, není-li některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu poskytována v souladu se smlouvou.

Může se jednat např. o ubytování v hotelu jiné kategorie, než Vám byla přislíbena, o nedostatečnou kvalitu služeb, o pláž ve větší vzdálenosti, než bylo inzerováno, o nekvalitní stravování apod.

Nejdříve se však podívejte, co všechno Vám pořadatel zájezdu opravdu slíbil. Relevantní však není pouze smlouva o zájezdu, ale rovněž různé inzerce, potvrzení apod., případně nějaké obecné očekávání.

Pokud potřebujete co nejdříve a správně reklamovat zájezd, obraťte se na odborníky z advokátní kanceláře CIKR.

výhody služby

proč využít naších služeb

Jak reklamovat zájezd?

Za vady zájezdu odpovídá přímo pořadatel zájezdu, kterým je v drtivé většině cestovní kancelář. Reklamaci byste tedy měli směřovat přímo vůči pořadateli.

Vadu je však nutné vytknout tzv. bez zbytečného odkladu. Nečekejte tedy na příjezd domů a rovnou u delegáta vadu vytkněte a určete přiměřenou lhůtu k odstranění této vady, pokud není potřeba vadu odstranit okamžitě.

Pokud se jedná o vadu zájezdu odstranitelnou v místě pobytu, je cestovní kancelář povinna vadu odstranit ve Vámi určené přiměřené lhůtě. Jedná-li se však o vadu neodstranitelnou v místě destinace, má na vyřízení reklamace třicet dnů.

Důležité je podrobně uvést v čem spatřujete vadu či vady zájezdu, který reklamujete, a jakým způsobem by měla být Vaše reklamace vyřízena.

Co o nás říkají klienti

Co o nás říkají klienti

Další služby v oblasti zkažené dovolené

411111
NÁHRADA ZA ZKAŽENOU DOVOLENOU

DOPORUČENÍ

DOPORUČENÍ

Doporučujeme Vám podrobně prostudovat smlouvu o zájezdu ještě předtím než vycestujete. Dovolená má být dobou odpočinku, nicméně pokud není podle Vašich představ, nebojte se upozornit na vady zájezdu, máte na to právo.

Kontaktujte nás

Rádi vám pomůžeme vyřešit vaše záležitosti a poskytneme Vám potřebnou konzultaci.

Vyplníte žádost o konzultaci

1

Ozveme se Vám a domluvíme se na podrobnostech

2

Nabídneme Vám nejvhodnější řešení Vašeho problému

3

ObraŤte se na nás

Mgr. Petr Kovařík

petr.kovarik@cikr.cz