Reklamace zájezdu
Reklamace zájezdu
Dle občanského zákoníku má zájezd vadu, není-li některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu poskytována v souladu se smlouvou.
Může se jednat např. o ubytování v hotelu jiné kategorie, než Vám byla přislíbena, o nedostatečnou kvalitu služeb, o pláž ve větší vzdálenosti, než bylo inzerováno, o nekvalitní stravování apod.
Nejdříve se však podívejte, co všechno Vám pořadatel zájezdu opravdu slíbil. Relevantní však není pouze smlouva o zájezdu, ale rovněž různé inzerce, potvrzení apod., případně nějaké obecné očekávání.
Pokud potřebujete co nejdříve a správně reklamovat zájezd, obraťte se na odborníky z advokátní kanceláře CIKR.
výhody služby
- Vzneseme Váš nárok již do dvou dnů od první schůzky
- Vypočítáme výši Vašeho nároku
- Zastoupíme Vás v případě soudního sporu
proč využít naších služeb
- Potřeby klienta jsou prioritou
- Dostupné ceny právních služeb
- Kvalitní zpracování dokumentů a podání
Jak reklamovat zájezd?
Za vady zájezdu odpovídá přímo pořadatel zájezdu, kterým je v drtivé většině cestovní kancelář. Reklamaci byste tedy měli směřovat přímo vůči pořadateli.
Vadu je však nutné vytknout tzv. bez zbytečného odkladu. Nečekejte tedy na příjezd domů a rovnou u delegáta vadu vytkněte a určete přiměřenou lhůtu k odstranění této vady, pokud není potřeba vadu odstranit okamžitě.
Pokud se jedná o vadu zájezdu odstranitelnou v místě pobytu, je cestovní kancelář povinna vadu odstranit ve Vámi určené přiměřené lhůtě. Jedná-li se však o vadu neodstranitelnou v místě destinace, má na vyřízení reklamace třicet dnů.
Důležité je podrobně uvést v čem spatřujete vadu či vady zájezdu, který reklamujete, a jakým způsobem by měla být Vaše reklamace vyřízena.
Co o nás říkají klienti
Co o nás říkají klienti
VynikajícíNa základě 102 hodnocení Martina Vychodilova2025-05-06Velice milí a vstřícní pomoct neobyčejnému člověku.🤗 Martin Lipiner2025-05-05Dnes jsem se telefonicky obrátila na tuto advokátní kancelář.Byli mi ihned ochotni poradit po telefonu,což málo kdo udělá.Zdarma mi ochotně poradili k mé plne spokojenosti. Děkuji za vaše služby Vladimír Kučera2025-04-30Velice rychle mě kontaktovali zpět s velmi dostačující odpovědí na mou otázku. Nemám, co bych vytkl. Petra Kadava2025-04-28Rychlé,věcné a vstřícné jednání. Helena Bayerová2025-04-15Za mě profesionální a hlavně lidský přístup, kdykoli jsem mohla volat a ptát se, vše pohlídali, vše vysvětlili a doporučili co nejlepší možné řešení a opravdu vše bylo v klidném a příjemném duchu. Za mě nejlepší právníci, s širokým zápřahem a jejich tým se věnuje na 200% svým klientům. Dokončili jsme po třech letech docela těžký spor v dědictví a jsem ráda, že jsem si je našla a vložila jim důvěru. Při jednání udrželi úroveň a nenechali se vyprovokovat protistranou. Prostě profíci. Děkuji všem. Standa Pichler2025-04-15Skvěle mi poradili. Doporučuji. Rychlá reakce. Profesionální přístup. Vše dle mých představ Lukáš Rambousek2025-04-10Rychlé, přesné, po telefonu kompletní informace. Radim Seidl2025-04-08Neuveritelne rychly. Po vzneseni dotazu ohledne svych prav a prava zamestnavatele ohledne minusovych hodin za predesla obdobi, mi pan ihned volal a ptal se na blizsi informace a ihned mi sdelil jak v teto situaci mam nadale postupovat. Neveril jsem na tyto pravni organizace a instituce,ze by Vam nekdo skutecne pomohl a dal nekdy nejakou radu ci se Vami zaobiral.Velice se omlouvam,byl jsem hlupak- Vase sluzby slouzi skutecne slusnym lidem, kteri se pravne neumi branit proti zamestnavateli. Dekuji Vam mnohokrate za pomoc pri reseni meho problemu a mnoho dalsich spokojenych klientu s Vasi sluzbou. Za me neuveritelna spokojenost s Vasi sluzbou.Do budoucna Vas urcite budu vyuzivat a doporucovat vsem lidem,kteri budou pravnickou pomoc potrebovat. Jste super!Jeste jednou Vam dekuji Verča Vopravilová2025-04-04Z mé zkušenosti tuto advokátní kancelář jen doporučuji! S případem mi pomohli velice rychle a úspěšně. Kvalitní komunikace, konzultace a přístup.
Další služby v oblasti zkažené dovolené
DOPORUČENÍ
DOPORUČENÍ
Doporučujeme Vám podrobně prostudovat smlouvu o zájezdu ještě předtím než vycestujete. Dovolená má být dobou odpočinku, nicméně pokud není podle Vašich představ, nebojte se upozornit na vady zájezdu, máte na to právo.
Kontaktujte nás
Rádi vám pomůžeme vyřešit vaše záležitosti a poskytneme Vám potřebnou konzultaci.
Vyplníte žádost o konzultaci
1
Ozveme se Vám a domluvíme se na podrobnostech
2
Nabídneme Vám nejvhodnější řešení Vašeho problému
3
ObraŤte se na nás
Mgr. Petr Kovařík
petr.kovarik@cikr.cz